👩🏽💻Busquem un/a jove recent titulat, amb formació de cicle formatiu de grau mitjà o superior o certificat de professionalitat relacionat amb la comunicació, màrqueting, disseny, publicitat.
📮 Pots enviar la teva candidatura a través del SOC o al correu hisenda@navata.cat; per derivar-lo a l’oficina del SOC encarregada.
📃 Revisa els requisits de la convocatòria per saber si compleixes amb aquests.
📍 S’ofereix: contracte de pràctiques de 12 mesos, en jornada completa de 8 a 15 i una tarda a la setmana. Sou brut mensual 1.760 euros.
🌐 Programa Subvencionat pel Servei Públic d’Ocupació de Catalunya i amb el cofinançament del 40% del Fons Social Europeu Plus
BASES OFERTA
ADMINISTRATIU – TÈCNIC DE COMUNICACIÓ A L’AJUNTAMENT DE NAVATA
Descripció de l’oferta
Foment de l’ocupació de persones joves. Joves en pràctiques (SOC – FOMENT PRÀCTIQUES)
Detalls de l’oferta
Les persones destinatàries dels contractes de treball subvencionats han de complir els següents requisits:
- Ser beneficiàries del Sistema Nacional de Garantia Juvenil.
- Menors de 30 anys.
- Estar inscrites com a demandants d’ocupació no ocupades (DONO) al Servei Públic d’Ocupació de Catalunya i amb capacitat per formalitzar un contracte de treball formatiu per a l’obtenció de la pràctica professional en el moment de la seva signatura.
- Acreditar la possessió d’un títol de cicle formatiu de grau mitjà o superior en l’àmbit de la Comunicació gràfica i audiovisual, de l’Administració i gestió, comerç i màrqueting o mediació comunicativa, o certificat de professionalitat nivell 3 de comerç i màrqueting o arts gràfiques, que els habilitin per a l’exercici professional, així com complir els requisits que exigeix la modalitat del contracte de treball formatiu per a l’obtenció de la pràctica professional.
Detall de les funcions del lloc de feina
- Elaborar i difondre materials d’actualització periòdica sobre les diferents activitats que es desenvolupen des del consistori: recercar la informació d’interès municipal, actualitzar la pàgina web municipal, editar el butlletí periòdic municipal, etc.
- Assessorar i supervisar la producció de publicacions i altres materials elaborats per les diferents regidories de la corporació: procés d’edició i preimpressió, aplicació de la imatge corporativa, elaboració de materials de difusió de cartells, tríptics, audiovisuals, etc.
- Organitzar i filtrar la informació de l’interior a l’exterior i viceversa, estant en contacte constant amb el personal i els agents externs implicats: elaborar els reculls de premsa, organitzar rodes de premsa, atendre les demandes dels mitjans de comunicació i els informa dels actes i activitats que
- Vetllar per la seguretat i salut en el seu lloc de treball i pel tractament de les dades de caràcter personal.
- Suport a protocol en l’organització d’activitats
- Suport en les relacions externes de l’ajuntament
- Funcions d’atenció al públic presencial o telemàtica
- Qualsevol altre funció que se li pugui assignar vinculada al seu lloc de treball.
Condicions del lloc de treball
Contracte de 12 mesos en practiques.
Horari: de 8 a 15 hores i una tarda a la setmana (a concretar).
Sou: 1.760 Euros bruts anuals en 14 pagues.